افتتاحیه

مژده                                                 مژده                                           مژده                         

هورااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا 


سلام دوست جونم اینا

امروز وبلاگمو افتتاح کردم تا هروقت که داشتم منفجر میشدم چه ازشادی چه از غم بیام توش بنویسم تا آروم بشم شمام اگه بخونید و نظراتتونو بگید خیلی خوشحال میشم . 

نظرات 4 + ارسال نظر
سرباز شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:31 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

مبارکه...
من هم وبلاگتو لینک کردم.
به محیط مجازی خوش اومدی.

878u6j86 شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 09:53 ب.ظ

tg4etg

گندم شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

سلام مهربون
تبریک میگم
من اینجا دوستای خوبی پیدا کردم و خود عطر گندمم جزئشون به حساب میاد
دوستی که فقط گوش میکنه و نصیحتت نمیکنه فقط کمک میکنه تا خالی بشی...
امیدوارم برای تو هم خوشایند باشه

سلام گلم امیدوارم منم دوستای خوبی پیدا کنم ممنون که بهم سرزدی

سروش تنهائی یکشنبه 25 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 02:37 ب.ظ

خیلی خوشحالم که یه راه دیگه برای ارتباط با دیگران از جمله ما پیدا کردی تو تو همه صحنه ها که وارد می شی خیلی موفقی و زود جاتو باز می کنی پس یه جاهم تو لینکات برای ما باز کن

ممنون که سرزدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد