دل من....

این روزها هم خوشحالم هم غمگین...


نمیفهمم....!


خودم هم حالم را نمی فهمم....


گاهی در دلم قند آب می شود وروحم به اسمانها پر می کشد.....


گاهی تنها دلم اتاقی میخواهد تاریک و سوت وکور....


که بنشینم گوشه کنارش وثانیه به ثانیه ام را هم آغوش غم شوم...


نمیدانم...


تنها چیزی که میدانم این است که  این روزها دلم بچه می شود می خندد می گرید وپا به 


زمین می کوبد ، دمی بهانه های کودکانه میگیرد.....!


(دل کوچک من )آرام باش.....خودم هوایت رادارم...!

تولد

دیشب جاتون خالی تولد همسریم بود کلی مهمون دعوت کرده بودم تا سورپرایزش کنم .


همه هم دستشون درد نکنه اومده بودن .چون می خواستم غافلگیرش کنم از دوماه پیش داشتم برنامه ریزی میکردم که نفهمه خیلی اذیت شدم هرچی خریده بودم باید قایم میکردم توی هفت تا سوراخ که نبینه غذا درست کردنم که بدبختی بود اساسی داشتم با خواهر شوهرم سالاد اندونزی درست میکردم یهو اومد خونه حالا فکرشو بکن هر قسمت سالاد زیر یکی از کابینتها بود هر کدوم از غذاهام یا توی فر بود یا تو بالکن یا کابینت سالاد ماکارونی و میوه خونه دوستم اصلا مکافاتی بود به هم سپرده بودم چیزی بروز ندن به خواهر شوهرمم گفته بودم بعب از ظهر زودتر بیاد ببرتش بیرون اونم میخواست به روش نیاره هی سوتی میداد خلاصه شب خوبی بود و همه هم راضی بودن ظاهرا ولی من انقد بهم فشار اومد که رسما به غلط کردن افتادم وبه خودم قول دادم دیگه هیشکیو سورپرایز نکنم .نوشته روی کادوم هم این بود :

گاهی میان وسعت دستان خالیم حس میکنم تمام داروندارم نگاه توست.

همسرعزیزم؛اگه اومدی وبمو مطلبمو خوندی بدون که :

عزیزم خیلی دوست دارم و تولدت مبارک ایشالله که هزار ساله بشی.

شعری از شاملو

خدا مرا از بهشت راند، از زمین ترساند

 شما مرا از زمین راندید، از خدا ترساندید


من اینک در کنار شیطان آرام گرفته ام 

که نه مرا از خویش می راند و نه از هیچ می ترساند...


سخت است فهماندن چیزی به کسی که برای نفهمیدن آن پول می گیرد.

ضدحال

امروز روز بدی بود هر کاری کردم یه جاش می لنگیدو حالمو می گرفت الان اومدم وبلاگم نوشته 14و15 بعلت بروزرسانی نمیشه نظر گذاشتو یادداشت جدید گذاشت رفتم وب یکی همش نوشته آرامش ندارم پیرم الم وبلم...رفتم وب دیگه حالا اسمشم نمیگم بفهمید کیه واسه نوشتش رمز گذاشته رفتم وب یکی دیگه میگه کاش میشد مثل بنفشه ها وطنمو کول کنم برم جائی که دلم می خواد بابا دلم پوکید از اینهمه ضدحال چیزای قشنگ بذارید که لا اقل بعد از یه روز کار هم خودتون سرحال بشید هم اونائی که میان بهتون سربزنن نه دروغ میگم بگو دروغ میگی ولی اگه حرفمو قبول کردی و خندیدی بگو آفرین که بالاخره یکی پیدا شد ما آدمای ضدحالو بخندونه والا بوخودا

روزه نسیه وحلوای نقد!

مردی از حلوا فروشی حلوای نسیه خواست.

حلوافروش گفت :مزه اش را امتحان کن اگر دوست داشتی با تو معامله می کنم.

خریدار کمی صبرکرده و سپس گفت:من روزه های به جا نیاورده ای از سال گذشته داشته ام و اکنون گرفته ام.

فروشنده کمی بااخم به خریدار گفت: پناه برخدا،هرگز با تو معامله نمی کنم تو که فرمان خدا را از سالی به سال دیگر انداخته ای با من چه خواهی کرد؟ 

کاش می شد

درحضور خارها هم می شود یک یاس بود


در هیاهوی مترسک ها پراز احساس بود


می شود حتی برای دیدن پروانه ها


شیشه های یک متروکه را الماس بود


کاش می شد حرفی از کاش می شد هم نبود 


هرچه بود احساس بود و عشق بود و یاس بود.

جملات تاثیر گذار اما زیبا

  • به چشمی اعتماد کن که به جای صورت به سیرت تو می نگرد...
  • به دلی دل بسپار که جای خالی برایت داشته باشد...
  • ودستی رابپذیر که باز شدن را بهتر از مشت شدن بلد باشد...
  • وقتی در زندگی به یک در بزرگ رسیدی نترس و ناامید نشو...چون  اگر قرار بود در باز نشود جای آن دیوار می گذاشتند...
  • آنچه هستی هدیه خداوند است وآنچه خواهی شد هدیه تو به خداوند ... پس بی نظیر باش...
  • شریف ترین دل ها دلی است که اندیشه آزار دیگران در آن نباشد...
  • بدبختی تنها در باغچه ای که خودت کاشته ای می روید...
  • وقتی زندگی برایت خیلی سخت است به یاد بیاور که دریای آرام،ناخدای قهرمان نمی سازد...
  • هر اندیشه شایسته ای به چهره انسان زیبائی می بخشد...
  • قابل اعتماد بودن،ارزشمندتر از دوست داشتنی بودن است...
  • نگو:شب شده است...بگو صبح در راه است...

خدایا...

خدایا!تورا دوست دارم.

خدایا!به هر سو می نگرم تو را می بینم.

به هر سو که می روم تو را می بینم .در هر جا یاد تو جاریست.

مرا مملو از خودت کن.پر از یادتر از خاطره ات،که چه زیباست،این یادو خاطره.

خدایا!مرا دوست بدار .

مشکل موش یا مشکل همه...

موشی در خانه صاحب مزرعه تله موشی دید!

به مرغ و گاو وگوسفند خبر داد. همه گفتند:تله موش مشکل توست به ما ربطی ندارد!

ماری در تله افتاد وزن مزرعه دار را گزید. از مرغ بایش سوپ درست کردند!

گوسفند را برای عیادت کنندگان سر بریدند!

گاو را برای مراسم ترحیم کشتند.

ودر این مدت موش از سوراخ دیوار نکاه می کرد وبه مشکلی که به دیگران ربط نداشت فکر می کرد.

حالا من و تو باید موش باشیم یا به هوش و بیدار؟

دوست داشتن

چه دوستم داشته باشی وچه از من متنفر باشی در هرصورت بهم لطف می کنی 


چون اگه دوستم داشته باشی تو قلبت هستم و اگه ازم متنفر باشی 


تو ذهنتم (شکسپیر)

خسته ام پینوکیو...

اینجا آدم ها دروغ شاخدار می گویند و 


دماغ دراز خود را 


جراحی پلاستیک می کنند....

آنچه مهم است

تاریخ تولدت مهم نیست ،تاریخ تبلورت مهم است.

اهل کجابودنت مهم نیست،اهل و بجابودنت مهم است.

منطقه زندگی ات مهم نیست،منطق زندگی ات مهم است.

گذشته زندگی ات مهم نیست،امروز تو مهم است که چه گذشته ای را برای فردایت می سازی.

دلخوشی

من به یک عشق خیالی دلخوشم


من به یک گلدان خالی دلخوشم


باز تنهائی وفصلی بیصدا


باز با گلهای قالی دلخوشم


چینی صدوصله ای از جنس آه


با همین آشفته حالی دلخوشم


راز دریا خفته در آغوش من


من به خواب خشکسالی دلخوشم


هیچکس تنهاییم راسرنزد


با سکوت این حوالی دلخوشم.

پدر

سرم را نه ظلم می تواند خم کند،

نه مرگ،

نه ترس،

سرم فقط برای بوسیدن دست های تو خم می شود پدرم؛

میلاد مولود کعبه حضرت علی(ع)وروز پدر مبارک.

شادی روح پدرائی که دیه توی جمع خونواده هاشون نیستن و خیلی آرزوی دوباره داشتنشو دارن صلوات.