ای دل غافل من

گاهی اوقات از نردبون بالا میرم تا دستهای خدا رو بگیرم

غافل از اینکه خدا اون پائین وایستاده نردبونو گرفته

تا من نیفتم.


یکی از فرقهای انسان با خدا اینه که انسان تمام خوبیهارو با یک بدی فراموش میکنه

اما خدا تمام بدیهارو با یک خوبی فراموش میکنه...


خدای من خدائیست که اگر سرش فریاد کشیدم،

بجای اینکه با مشت به دهانم بزند،

با انگشتان مهربانش نوازشم میکند

و می گوید:

میدانم جز من کسی رانداری.


خداوندا نان از تو میخوریم وفرمان از شیطان میبریم مارا ببخش...

نظرات 2 + ارسال نظر
سرباز جمعه 17 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 09:44 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

خدا.....

وخدائی که در این نزدیکیست.....

سراب بیابان دوشنبه 20 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 11:10 ب.ظ

جمله های خیلی زیبایی بود . لذت بردم عزیزم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد