دریا

از بچگی عاشق دریا بودم . عاشق موجا و کفی که در آخر ازش باقی میمونه.

عاشق رنگ آبیش ،عاشق زلالیش.


یکی از فانتزیای بچگیم که تا الان همراهمه اینه که بتونم یه 

روز موج سواری کنم اما...




اینکه بری توی یه تونل که مملو ازآبه نفس آدمو بند میاره.

حتی فکرشم نفسمو بند میاره.


اگه یه روز بتونم برم توی یه تونل موج به تنها چیزی که فکر میکنم عظمت خداست و خلق یه همچین زیبائیهائی.

وقتی آب از بالای سرت میگذره و تورو توخودش میگیره،

اینکه بری توی یه موج که از خودت بزرگتره،که میخواد تورو توی خودش غرق کنه،که میخواد بزرگی خدا رو نشونت بده 

این خیلی حس قشنگیه.

خدایا منو به آرزوم برسون خدایا میدونم نتونستم احساسمو اونجوری که 

باید بنویسم خدایا به عظمتت قسم که هرچی آفریدی زیبائی بوده

ونه هیچ چیز دیگه.

خدایا هرچی زشتی تو این دنیای زیباست ما بنده های ناچیزت

خلق کردیم حتی از دیدین اونا هم بدمون میاد.

چطور تونستیم این همه زیبائیو به هوسهامون بفروشیم.

بالاخره آرزو کردن که عیبی نداره شاید منم به آرزوم رسیدمو تونستم موج سواری کنم.

ولی گذشته ازهمه لذتش یه موجودی اون وسطا هست که فکر کنم 

هرکسی ببینه همون جا سکته میکنه خودم که بدجور ازش وحشت 

دارم آخر فانتزیمو همش خراب میکنه.

کوسه

امیدوارم از این تصاویر خوشتون اومده باشه و تونسته باشم احساسمو درست منتقل کرده باشم .

توی این روز عزیز واین عید بزرگ برای رسیدن همتون به آرزوهاتون دعا میکنم 

و آرزو میکنم که هممون دلامون مثل دریا آبی وزلال باشه. 

نظرات 10 + ارسال نظر
سروش زندگی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:27 ب.ظ

آخر خیلی چیزای باحال خرابهمثل
اخر زندگی مرگه
آخر عشق شوهر کچل و خپل
آخر مستی سر گیجه
پر خوری سرم و بیمارستان
صداقت-گرفتاریه
خوشحالی-ضدحال.....
خیلی حس قشنگی داری نوش جان

اتفاقن همه اینا که گفتى دستکاریه که ما آ دما تو کارخدا کردیم درمورد آ خرچیزى حرف نزدم که درمورد آ خرکارا جواب دادى. درمورد مرگم اینکه اگر باورداشته باشیم که آ خرزندگى مرگ نیست بلکهوارد شدن به یه دنیاى دیگست دیگه زشت نمیبینیمش هرچند رفتن از این دنیا به دنیایی که ازش شناخت نداریم ترسناکه پس همه کاستیها ازخودماست

سراب بیابان جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:39 ب.ظ http://sarab-biaban.blogsky.com/http://

وای چقدر پر احساس وچقدر نترس . واقعا آرزو داری ؟باورم نمی شه .نمی ترسی؟؟؟من که حتی تصورش هم نمی کنم .فکرشم وحشت می ندازه تو دلم .داشتم می خوندم دلم هوری ریخت. تو معلومه عاشق هیجانی!!!!!!ولی عکسا خیلی باحال بود .

عاشق این کارم یه دفعه یه فیلم دیدم دختره موج سواربودو دستشو کوسه کنده بود باورت نمیشه وقتی بایه دست موج سواری میکرد منم حرکاتشو انجام میدادموحسرت میخوردم خیلی دلم میخوادبرای یه بارم که شده امتحانش کنم

سراب بیابان جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:45 ب.ظ

فقط شنا کردن تو دریا رو دوست دارم .واز ش لذت می برم . حالا که یادش افتادم هوس دریا و شنا کردم .

آ خ گفتی دلم دریا میخواد شناکردنم خیلی دوست دارم مخصوصا آ روم روی آ ب خوابیدن وای عاشق این کارام.

touska شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:05 ب.ظ

خو منم دریا میخوام منم ببرید!!موج وماسه اش مال تو واسه موج سواری و نوشتن...آبی دریاش مال من
تازه سروش جان شوهر کچل وخپل...یا کچل ولاغرولی باعشق هزار دفعه شرف داره به شوهر خوش تیپ وپرمووپولدارو...بی عشق

بذارجور بشه مطمئن باش حتما توروهم میبرم

touska شنبه 19 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:06 ب.ظ

عکسا خیلی خوشکله حالم جااومد

خوشحالم که موجبات انبساط خاطرشمارا فراهم نمودم

گندم یکشنبه 20 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:25 ق.ظ

چقدر عکسات انرژی داشت
و دقیقا حست رو منتقل کردی عزیزم
یاد اون فیلمه افتادم با حرفات که توی موج سواری کوسه دست دختر رو میخوره.....
امیدوارم به همه ارزو های قشنگ برسی گلم

مرسی گلم توهم همینطور.
بیا بریم دریا،بدجور دلم هوای دریا کرده.

سروش زندگی سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:03 ق.ظ

گفتی آخر لحظه شاد موج سواری کوسه است یاد تلخی بعد از شیرینی افتادم.

آ ره خیلى ازاین نوع تلخى بیزارم خدا نصیب هیچکس نکنه.

دل نوشته( سمانه) سه‌شنبه 22 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:07 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com

هم عکس هات قشنگ بودن هم متن های لابه لاش

منم عاشق دریام
هفته پیش 2 بار رفتم دریا البته بعد 7 یا 8 ماه پیش خیلی کیف داد خیلی جاتون خالی...

واى خوشبحالت من الان یک ساله نرفتم دریا دلم لک زده برای دیدنش.

mina چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:24 ب.ظ http://sar-gar-mii.blogsky.com

بسیار متن زیباو جالبی بود ممنون سر زدید

مرسی عزیزم اگه اجازه بدی لینکت میکنم

لی لی چهارشنبه 23 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 10:50 ب.ظ http://nilooo2013.blogfa.com

وایییییییییییییییی...چه حس قشنگی!!!!!!!!!!!
منم گاهی همین طور فک میکنم.....
میبینم که فانتزیامون مشترکه!!!!!!!!!!!!!
بابا اییییییییییول!!!!!!!!!
یه روز رفتن توی تونل موج یکی از ارزوهامه که با این که میدونم بهش نمیرسم اما هنوزم بهش ایمان دارم.......
واقعا که لحظه باشکوهی میشه!!!!!!!!!!

مرسى گلم خوشحالم که فانتزیاى مشترک داریم ومیتونم باهات درموردشون صحبت کنم اگه اجازه بدى خیلى خوشحال میشم لینکت کنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد