برای محمود عزیز

سلام بهارم...

برای یه دوست ،یه خاطره شیرین که مسافت زیادی با ما داره ولی...

به اولین قاصدکی که از شعر قشنگ زندگی تو 

بگذرد پیغام میدهم که هیچ چیز

نمیتواند مهرت را از دلم جدا کند 

حتی فاصله ها

محمود مهربانم درپس بغضی که در گلویم نشسته در ومین سال تولدت که نیستی تا رودررو بهت تبریک بگم با دلی که اندازه یه دنیا گرفته میگم :


ستاره همیشه فروزانی که یادت هیچگاه در قلبهایمان خاموش نخواهد شد تولدت مبارک.


نظرات 7 + ارسال نظر
محمد سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:24 ب.ظ

سلام دوست عزیز از وبلاگت خیلی خوشم اومد واقعا عالیه گفتم یه نظری هم بدم من تصمیم گرفتم یه راه کسب در امد اینترنتی رو به شما آموزش بدم اگر مایلید میتونید همه روزه از ساعت12 ظهرالی 5عصر به من ایمیل بدی
Samsong.1377@yahoo.com

گندم سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:56 ب.ظ

روحش شاد
تولدش مبارک

ممنون که اومدى

سراب بیابان چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ http://sarab-biaban.blogsky.com/http:/

دلم می خواد مثل محمود عزیز زندگی کنم .که بعد از مگم خاطره ی بدی از خودم بجا نذاشته باشم .یادش گرامی
<<خدا بیامورزتش>>

خدا نیاره اون روزى رو که خدا د تورو از ما بگیره عزیزم

دل نوشته( سمانه) چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 09:19 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com

سلام گل بارون

خیلی ناراحت کنندست خیلی
مخصوصاً برا نزدیک تریناش...
مادرش. پدرش. خواهرش. برادرش....
خدا همیشه بهشون صبر بده...
امیدوارم هیچ وقت هیچ کی داغ نزدیکاش رو نبینه...

روحش همیشه شاد باشه....

امیدوارم توى هیچ مرحله از زندگیت عزیزیو ازدست ندى وغم هیچ وقت مهمون وجود نازنینت نشه.

touska چهارشنبه 16 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 11:59 ب.ظ

سرباز پنج‌شنبه 17 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:20 ب.ظ

روحش شاد...

آمین

سروش زندگی جمعه 18 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:30 ب.ظ

محمود پسر آفتاب بود و مثل نور غروب کرد

روحش شاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد