مهربانم دوستت دارم

مهربونم،

   نازنینم،بهترینم،

       عشقم،امیدم،جونم،

           باتوام،باتو،دنیای من.


میخوام لحظه هام رو باتو بگذرونم،تمام لحظه هائی که باتو دارم و نمی دونم چند سال ،چندماه،چند هفته،یا چند روز دیگه میتونم و فرصت دارم با تو باشم یانه؟

ارزش این لحظه ها رو با هیچ چیزدیگه نمیتونم برابر بدونم.

می خوام تو تمام لحظه هایی که میتونیم داشته باشیم ، باتو باشم.


  کنارت،

      همراهت،

  هم قدمت

           وهم نفس با نفس کشیدنت.


میخوام تا میتونم صدای قلب مهربونت رو بشنوم،تا میتونم نفسهات رو بشنوم و حفظ کنم.

میخوام ضربان قلبت رو بشمارم تا وقتی خونه نیستی،از حفظ بشمارم و ثانیه هام رو با تو تنظیم کنم.

کنارم بمون،تا زنده بمونم،با من باش،تا دووم بیارم.

مراقب چشمات باش،تا امیدوار بمونم،مراقب قلبت باش،تا زنده بمونم،مراقبم باش،تا در کنارت بمونم.

گفتم،هزار بار دیگه هم میگم:


دوستت دارم،دوستت دارم ،دوستت دارم همه هستی من.....تاهرزمان که زنده باشم.

نظرات 8 + ارسال نظر
دل نوشته( سمانه) دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:02 ب.ظ http://fun-thing.blogsky.com

ای ولا به چشمه

حالا خوشم اومد بانو

آفرین آفرین

شاد باش همیشه دوست مهربونم

ممنون ازحضورت چشمه وممنون ازاینکه تحملم کردید

touska دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:07 ب.ظ

‏ ‏بامن بودی دیگه مرسی که انقدردوسم داری

حالا منم دوست دارم ولی اونی که باید ایناروبهت بگه من نیستم عزیزم

سرباز دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:19 ب.ظ http://mylifedays.blogsky.com

چقدر پر احساس و قشنگ بود. چقدر خوبه که احساساتمون رو به زبون میاریم و بیان میکنیم.
از همه نوشته های تا الآنت قشنگتر بود...

ممنون ازنظرت. یه سری مسائل پیش اومد که حالمو خیلی خراب کرده بود خداروشکر برطرف شد

گندم دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 03:56 ب.ظ

چقده قشنگ نوشتیچقدر پر احساس
خوش به حالش که احساستو انقدر قشنگ بهش میگی
حدس میزنم عکس پستتو اشتباه ثبت کرده باشی خانومی

یعنى چى اشتباه ثبت کردم .ممنون که سرزدى .

سراب بیابان دوشنبه 14 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:13 ب.ظ http:////sarab-biaban.blogsky.com/http:/

چقدر خوبه همیشه آدم این احساس رو داشته باشه
به آدم نشاط می ده ؛امید می ده؛احساس عالی
امیدوارم همیشه ؛همیشه همینطور باشی

خیلى خوبه که آ دم احساس خوب داشته باشه منم خیلى احساس خوبى دارم الان

سروش زندگی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:47 ق.ظ

سلام دوست مهربان و رفیق روزهای سخت زندگیم که همش دلگرمی ما از شما و وجودتان است. نمی دونم حالا با این توفیق که شد و به خیر گذشتن اوضاع چقدر دیگه در پیمانه ما فرصت گذاشتن ولی قول می دهم اگه باشم قلبمان فقط برای شما بزند

هرروز که پیش هم هستیم وقتی خوش باشیم انقدر این خوشیا زندگیو طولانی میکنه که اگر همین فردا هم من مردم خاطرات خوبمون زندگی رو که با هم داشتیم طولانی تر جلوه میده مثل محمود با اینکه عمرش کوتاه بود از دلامون نمیره هیچوقت

سروش زندگی سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 02:48 ق.ظ

لطفا بیشتر بنویس دوست داریم شما رو بیشتر با مطالب جدید ببینیم

ممنون حتما

30ساله3ساله سه‌شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:35 ب.ظ

مانان منم می خوای؟میشه منم دوست داشته باشی آره بگو دیه آره بگو بگو بگو دیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد