برای خودم...

برای دل خودم می نویسم...

برای دلتنگی هایم...

برای دغدغه های خودم 

برای شانه ای که تکیه گاهم نیست!

برای دلی که دلتنگم نیست...

برای دستی که نوازشگرزخم هایم نیست...

برای خودم می نویسم!

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست!.!.!

نظرات 6 + ارسال نظر
سراب بیابان سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:58 ب.ظ http://SARAB-BIABAN.BLOGSKY.COM

عزیزم چرا تنها پس ما اینجا چکاره ایم؟؟؟؟؟؟اگه لایق بدونی!!!!!

ممنون گلم تو لطف داری

گندم سه‌شنبه 25 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 01:08 ب.ظ

بمیرم برای خودم که اینقدر تنهاست!.!.!

تو نمیر من میمیرم

touska‏!‏ چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ق.ظ

؟؟؟؟

سرباز چهارشنبه 26 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 09:50 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

تنهایی بدترین حس دنیاست...و تلخترین حقیقت دنیا هم هست...

ازتنها بودن راضی نیستم اما....خوشحالم که با خبلبها نیستم.

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:46 ق.ظ

آری بعضی از انسان ها زخم ها را دل تنگی هایت را نشانه می گیرند و تنهاترت می کنند
....
دلت سرشار از شادی بانو
.......
نوشتت خیلی زیبا بود

دل نوشته پنج‌شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1392 ساعت 08:47 ق.ظ http://fun-thing.blogsky.com

آری بعضی از انسان ها زخم ها را دل تنگی هایت را نشانه می گیرند و تنهاترت می کنند
....
دلت سرشار از شادی بانو
.......
نوشتت خیلی زیبا بود
....
ااااااااااه مشخصات فراموش کردم

البته من تنها نیستم دوستای خوبی مثل شمادارم همینطور همسری شایسته و سبز که زندگیمو پر از زیبایی کرده و بچه هام که نشاط زندگیمم ممنون که بهم سرمیزنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد