مناجات

خدایا تورا غریب دیدم وغریبانه غریبت شدم تورا بخشنده پنداشتم وگناهکار شدم/توراوفادار دیدم وهرجا که رفتم بازگشتم /توراگرم دیدم ودر سردترین لحظه ها به سراغت آمدم/تو مراچه دیدی که وفادار ماندی......؟

خداوندا مارا ببخش بخاطر آن همه درهایی که زدیم وهیچ کدام خانه تو نبود تو که آسمانی را می گریانی تا گلی را بخندانی/مارابخندان بی آنکه کسی را بگریانی....

خدایا همه از تو می خواهند :بدهی...اما...من از تو می خواهم :بگیری ...خستگی/بیماری/دلتنگی وغصه ها را از لحظه لحظه روزگار همه آنهایی که دوستشان دارم.....

آمین

نظرات 3 + ارسال نظر
گندم شنبه 31 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:34 ب.ظ

آمــــــــــــــــــــین

ممنون اومدی

سرباز یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 08:35 ق.ظ http://mylifedays.blogsky.com

خیلی قشنگ بود.

ممنون که سرزدی

touska شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:28 ب.ظ

وخدایابگیرازمن هرآنچه که میگیردتراازمن...
خیلی متن جالبی بود

ممنون که سر زدی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد